آموزش فارکس

نحوه معامله در بازار فارکس

هنگامی که ما معاملات را در بازار فارکس انجام می‌دهیم، ما یک ارز خریداری می کنیم و دیگری را برای فروش قرار می دهیم. به همین دلیل است که در فارکس “جفت ارزها” معامله می شوند. به عنوان یک مثال بصری، می توانیم تصویر زیر را ارائه دهیم. پس با همراه باشید تا نحوه معامله در فارکس را به صورت کامل یاد بگیرید.

“… هنگامی که پول به یک ارز تبدیل می شود، آن را تقویت می کند، و هنگامی که پول از یک ارز خارج می شود، آن را تضعیف می کند.”

اگر ما یک جفت ارز خریداری کنیم، مانند EUR / USD، ما در حال خرید یورو و فروش دلار هستیم. ما این معامله را هنگامی که ما معتقدیم نرخ ارز EUR / USD افزایش می یابد و ما را مجبور به فروش یورو برای مقدار بیشتری از دلار در برخی از نقطه در آینده است.

اما در بازار فارکس، ما می توانیم جهت دیگر را نیز به فروش برسانیم. بنابراین ما می توانیم EUR / USD را به فروش رساندیم، به طور موثر فروش یورو و خرید دلار. با آن تجارت، ما می خواهیم نرخ ارز EUR / USD کاهش یابد، بنابراین ما می توانیم برای دلار کمتر از یورو برای ما بازپرداخت کرد.

نحوه معامله در بازار فارکس

بنابراین نه تنها هدف ما خرید کم و بعد از فروش بالا است، ما باید گزینه برای فروش بالا برای اولین بار، و پس از آن خرید کم بعد. هیچ محدودیتی در فروش کوتاه وجود ندارد و ما قبل از فروش EUR / USD نیازی به داشتن یورو نداریم. این همان چیزی است که مردم به عنوان “بازار دو طرفه” به آن اشاره می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *