اندیکاتورها

دانلود اندیکاتور Demark Trend Alert

شاخص Demx Trend Alert Forex Indexator بر اساس شکستن قیمت خط Demark پایه گذاری شده است. هنگامی که این اتفاق می افتد ، در این صورت نشانه روشنی جهت جهت روند بازار وجود دارد. هنگامی که خط Demark عبور کرد ، نشانگر هشدار را نشان می دهد و نشان می دهد که در چه بازه ای صلیب رخ داده است و قیمت آن در چه زمانی رخ داده است. سیگنال خرید شاخص هشدار Demark Trend Alert هنگامی رخ می دهد که قیمت ها از خط نزولی عبور کرده و یک فلش بالا به نظر می رسد. سیگنال فروش زمانی اتفاق می افتد که قیمت ها از خط صعودی عبور می کنند و یک فلش با اشاره به سمت پایین تشکیل می شود.

نشانگر وضعیت هشدار Demark Trend

اگر به نمودار بالا نگاه کنید ، به یک فلش پر نشده آبی که به سمت پایین حرکت می کند ، خواهید دید فقط به یک نقطه که قیمت ها از خط روند نزولی عبور کرده اند.

اما برای اطمینان از اینکه آیا موقعیت فروش را باز می کنیم یا خیر ، همانطور که در مورد نمودار ما در بالا وجود دارد ، معامله گر باید از یک نشانگر دیگر استفاده کند. در این حالت بهترین شاخص برای استفاده ، نشانگر HalfTrend v1.02 است.

این شاخص ، نشانگر HalfTrend ، یک فلش آبی به سمت بالا را نشان می دهد تا یک نشانگر صعودی و بالقوه را نشان دهد تا یک بازار خرید و یک فلش رو به پایین قرمز رنگ را نشان دهد که روند نزولی و موقعیت احتمالی برای باز کردن موقعیت فروش را نشان می دهد.

نحوه تفسیر دو ترکیب.

موقعیت فقط باید در صورت توافق با HalfTrend v1.02 و سیگنال های شاخص های Demark Trend Alert موافقت شود. این در صورتی است که سیگنال Halftrend می گوید فروش و سیگنال نشانگر Demark Trend Alert می گوید فروش یا اگر هر دو می گویند خرید.

 

دانلود اندیکاتور Demark Trend Alert

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *