اندیکاتورها

اندیکاتور محاسبه سفارشات فارکس Graphical Calculator

این شاخص برای محاسبه سفارشات است. در نمودار سه خط به نام های OPEN ، STOP ، PROFIT ایجاد کرده و آنها را به ترتیب در سطحی که می خواهید سفارش را باز کنید (OPEN) قرار دهید ، StopLoss (STOP) و / یا یک TakeProfit (PROFIT) قرار دهید.

اگر چنین خط هایی در نمودار وجود نداشته باشد ، این شاخص آنها را به طور خودکار نزدیک به قیمت فعلی بازار ایجاد می کند. در خصوصیات نشانگر ، حجم را بر روی موقعیت های باز با (calc_lots) و مقدار کمیسیون (کمیسیون) برای Futures و CFD تنظیم کنید ، اگر تجارت برای این اوراق بهادار محاسبه می شود (کمیسیون به دلار آمریکا در هر لکه برای معاملات آتی ، کمیسیون به ازای هر سهم در درصد برای CFD). اگر یک مقدار زیادی در CFD برابر با 100 سهم باشد ، نه تنها یک ، پارامتر به نام stock_in_lot را برای 100 تعیین کنید. برای نمادها ، که سود در آن به یورو یا پوند (FDAX ، FTSE) محاسبه می شود ، لازم است برای نمایش در پنجره Market Watch به ترتیب جفت های EURUSD یا GPBUSD را تشکیل می دهد ، سپس نرخ به طور خودکار از جفت های فارکس مربوطه گرفته می شود.

به طور مشابه ، برای هر ارز متقابل ، XXXYYY ، باید جفت های اصلی مربوط به USDYYY باز شود (برای مثال ، برای GPBJPY ، باید در پنجره Market Watch بازار USDJPY باز شود). بعد از اینکه خطوط SL و TP را در سطوح لازم قرار دادید ، شاخص به طور خودکار در گوشه سمت چپ بالای نمودار مبلغ (به دلار) سود TP ، ضرر برای SL و حاشیه پشتیبان برای مقدار داده شده را نشان می دهد. تعداد زیادی این شاخص همچنین در نمودار شما یک خط برای StopOut به محض رسیدن این خط ایجاد می کند. برای محاسبه مقادیر جدید ، فقط کشیدن خطوط در نمودار کافی خواهد بود.

 

دانلود اندیکاتور محاسبه سفارشات فارکس Graphical Calculator

4.2/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *