روانشناسی بازار

شما نمی توانید حقیقت را کنترل کنید!

برای معامله گران تازه کار فارکس همیشه میل به درست بودن وجود دارد. چه چیزی بهتر است برای توجیه پیشرفت خود به عنوان معامله گر از تصمیم گیری صحیح و در نتیجه معامله موفق باشد؟ با این وجود این آرزو درست می تواند آنها را به دردسر بیاندازد.

برای جلوگیری از مقابله با عواقب تصمیمات بد معامله (یا بی احتیاطی) ، برخی از معامله گران معامله را در کنار هم قرار می دهند. دیگران امیدوار خواهند بود که بازار به نفع آنها باشد تا احکام خود را به درستی اثبات کند.

در این وقایع ، لزوم درست بودن ، خدشه دار کردن هرگونه احتمال موفقیت و انجام هیچ کاری برای کمک به رشد تاجران نیست. هنگامی که در آن لحظه حساس معامله دچار تردید شد ، ترس همه چیز را برعهده می گیرد و معامله گر نمی تواند اقدامی انجام دهد. و هنگامی که یک معامله گر ترسیده باشد، به هیچ وجه از انجام معاملات خودداری می کند. برای یادگیری بازارها و مهارت های خود باید معامله و معامله و معامله کنید. پذیرش انتقاد از ویژگی های مهمی است که می تواند با ارائه بینش در مورد کاستی های معاملات خود ، از ترس معاملات در آن استفاده کند.

چرا ما اینقدر سخت انتقاد پذیر هستیم؟

برای مثال ، انتقاد دارای مفهوم منفی است که معمولاً با عملکرد ضعیف ، انجام کار اشتباه یا عدم کافی در انجام وظیفه همراه است. بیشتر افراد ، معامله گران ، شامل بازخوردها یا نظرات منفی نیستند. برخی از جنبه های روانشناختی نحوه برخورد ما با انتقاد عمیقاً ریشه در گذشته ما دارد ، از تجربیات والدین و معلمان مدرسه. آنها در شرایطی بودند که ما را اصلاح کرد و به ما گفت وقتی اشتباه می کردیم و بعضی از آنها افراطی تر از آنچه که دوست داشتند با انتقاداتشان بودند. آنها قطعاً تأثیر روانشناختی بر ما گذاشته بودند و بسیاری از ما اکنون آن تجربیات را به تجارت خود منتقل می کنیم.

در اینجا جایی است که می توانیم تغییر ایجاد کنیم. اجازه ندهید که انتقاد از شما عاطفی بگذارد. از آن به عنوان یک حمله شخصی استفاده نکنید ، بلکه به عنوان فرصتی برای ایجاد تغییراتی ممکن است. انتقاد را فقط به عنوان اطلاعاتی که می توانید برای بهتر کردن مهارت های خود مشاهده کنید ، مشاهده کنید. حذف پیوندهای عاطفی با عملکرد شما برای استفاده سازنده از انتقاد بسیار حیاتی است.

ما همچنین زمان سختی را می پذیریم که انتقاد را بپذیریم ، زیرا همه ما می خواهیم کامل باشیم. این موقعیت از روزهای آغازین تحصیل در ما ریخته شده است. به شما آموخته می شود. و اگر همیشه درست باشید ، بدون شک موفق خواهید بود. شما معمولاً شانس دوم برای پاسخ صحیح به یک سؤال یا رفع اشتباهات خود را در آزمایشاتی که بمب گذاری کرده اید برطرف نکردید. شما مجاز نبودید که دوباره تلاش کنید و مهارت های خود را تیز کنید.

بسیاری از معامله گران با تجارت خود در بازار فارکس این موقعیت را می گیرند. اما اینجاست که تجارت متفاوت است. شما این قدرت را دارید که بارها و بارها تجارت کنید. با یک تجارت کوچک شروع کنید ، از خطاهای خود بیاموزید و دوباره امتحان کنید. ساده است. این فرایند تجربه ای را با بازار فارکس به شما می دهد و به شما امکان می دهد مهارت های معاملاتی خود را تیزتر کنید ، همه در حالی که ریسک خود را به طور موثر مدیریت می کنید.

از انتقاد نترسید … به دنبال آن باشید! یک ذهن باز داشته باشید و همه چیز را شخصی نگیرید. بیاموزید که انتقاد را تنها اطلاعات ببینید و از آن به عنوان مشاوره و آموزش رایگان استفاده کنید. فقط تجارت و زندگی با نتیجه کافی نیست. برای اینکه یک معامله گر موفق باشید ، می خواهید بدانید که چرا شما را گم کردید یا برنده شدید ، و گاهی بهترین راه تعیین این مورد از شخص دیگری است (از طریق تجربیات ، نظرات و نظرات آنها). هرچه در مواجهه با انتقاد از چهره و یادگیری از آن بهتر باشید ، بیشتر به پیشرفت مهارتهای تجاری خود کمک خواهید کرد. تجارت در!

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *