اندیکاتورها

دانلود اندیکاتور ایچیموکو Ichimoku Kinko Hyo متاتریدر

دانلود اندیکاتور Ichimoku Kinko Hyo ایچیموکو

قبل از دانلود اندیکاتور ایچیموکو Ichimoku Kinko Hyo Forex باید گفت که یک اندیکاتور متاتریدر روند است که می تواند در هر بازه زمانی مورد استفاده قرار گیرد. اندیکاتورKinko Hyo توسط یک ژاپنی ایجاد شده است و به همین دلیل یک نام ژاپنی برای آن انتخاب شده است. این اندیکاتور ابر ایچیموکو می تواند به روش های مختلفی برای اهداف مختلف استفاده شود.از این اندیکاتور متاتریدر 4 می توانید برای مشخص کردن جهت بازار و برای شناسایی و به دست آوردن فرصت خرید و فروش استفاده کنید. همچنین این سیگنال های ایچیموکو دارای تنوع بسیار زیادی بوده و که می توانید از استراتژی های آن استفاده کرده و سیگنال خرید و فروش دریافت کنید. در ادامه می توانید ایچیموکو را برای نسخه های مختلف متاتریدر دانلود کنید.

نسخه های اندیکاتور ایچیموکو برای متاتریدر

  • اندیکاتور ایچیموکو متاتریدر 4
  • اندیکاتور ایچیموکو متاتریدر 5

برای نصب این اندیکاتور امتدا فایل پسوند EX4 اندیکاتور ایچیموکو را در در پوشه اندیکاتورهای متاتریدر قرار داده و پس از آن از منو اندیکاتورها، آن را بر روی نمودار متاتریدر خود قرار دهید. پس از انتخاب اندیکاتور ایچیموکو برای متاتریدر خودتان می توانید پنجره تنظیمات ایچیموکو را مشاهده کرده و خطوط و رنگبندی و موارد مختلف اندیکاتور ایچیموکو را بر اساس نیاز خود شخصی سازی کنید. اگر با اندیکاتور متاتریدر آشنا نیستید میتوانید در مورد همه چیز اندیکاتور ایچیموکو اینجا مطالعه کنید.

دانلود رایگان اندیکاتور ایچیموکو

در کنار دانلود اندیکاتور ایچیموکو برای نرم افزار متاتریدر 4 و 5 می توانید نسخه مناسب برای مفید ترید را نیز دانلود کنید. اندیکاتور ایچیموکو برای نسخه اندروید متاتریدر به صورت دانلودی وجود ندارد. زیرا در نسخه اندروید متاتریدر به صورت پیش فرض اندیکاتور ایچیموکو اندروید وجود دارد و در نسخه اندروید متاتریدر نمی‌توان این اندیکاتوری نصب کرد. اندیکاتور ایچیموکو در نسخه اندروید متاتریدر به صورت پیش فرض وجود دارد و می‌توانید از لیست اندیکاتور های متاتریدر اندروید آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ایچیموکو را باید با سیستم های دیگری مانند پرایس اکشن ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

دانلود اندیکاتور Ichimoku Kinko Hyo ایچیموکو 4

دانلود اندیکاتور ایچیموکو برای متاتریدر 5

دانلود اندیکاتور ایچیموکو مفید تریدر

3.8/5 - (39 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “دانلود اندیکاتور ایچیموکو Ichimoku Kinko Hyo متاتریدر

  1. Mohammad dalaei گفت:

    سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *