روانشناسی بازار

کتاب روانشناسی معامله گری پروفسور استینبارگر

در روانشناسی معاملاتی آقای برت استین بارگر ، یكی از پزشكان برجسته درمان ، با تركیب تحقیقات و تجربیات خود در زمینه روانشناسی با دانش معاملاتی، ایده های برجسته ای را در روانشناسی معاملاتی به خوانندگان ارائه می دهد. استین بارگر خوانندگان را از طریق متداول ترین “موضوعات” مورد بررسی قرار می دهد ،او در مواجه با موارد روانشناسی بازار راه حل های عملی برای این مشکلات ارائه می دهد. از شکستن الگوهای مخرب و مدیریت عدم اطمینان تا توسعه ظرفیت تمرکز و نظم و انضباط برای مدیریت بحران ها ، روانشناسی معامله گری یک روش عملی برای شناسایی الگوهای موفقیت و شکست خود به خوانندگان ارائه می دهد و دانش لازم را برای اعمال کنترل بیشتر بر این مسائل به آنها می دهد.

نسخه PDF کتاب روانشناسی معاملاتی پروفسور استینبارگر

این کتاب علاوه بر ارائه دانش مدرن و علمی در مورد روانشناسی ، آینه ای از ذهن و وسعت دانش یکی از پزشکان برجسته مختصر و کوتاه را فراهم می کند. استین بارگر نه تنها ابزارهای خارق العاده ای را برای معامله گر فراهم کرده است تا ذهنیت خود را تغییر دهد ، بلکه او همچنین به ایده های منحصر به فرد تجارت کمک کرده است.

در مورد این کتاب روانشناسی معامله گری افراد و معامله گران زیادی نظرات مثبت خود را گفته و از این کتاب حمایت کرده اند. کتاب به صورت PDF برای شما قرار داده شده است و می توانید آن را دانلود کرده و مطالعه کنید.

دانلود کتاب روانشناسی معامله گری پروفسور استینبارگر

3.2/5 - (45 امتیاز)

3 دیدگاه در “کتاب روانشناسی معامله گری پروفسور استینبارگر

  1. محمد گفت:

    سلام. لینک دانلود کجاست؟

  2. سهیل گفت:

    سلام کجاست لینک دانلود کتاب؟؟؟

  3. شیرزاد گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *