آموزش فارکس

دانلود نرم افزار گن آنالیز GANNALYST

نرم افزار حرفه ای گن آنالیز یک نرم افزار کاربردی بوده که برای انجام تحلیل گن با چندین نوع داده و در یک محیط تخصصی می توانید با آن کار کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد بوده و با جمع آوری و نحلیل داده ها کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. نرم افزار GANNALYST همانند همتای خود گن زیلا به شما امکاناتی را می‌دهد تا بتوانید از روش های ویلیام دلبرت گن در گن آنالیز استفاده کنید. گن دارای روش های پیچیده ای بوده که بهتر است از این نرم افزار ها استفاده کنید.

نرم افزار Gannalyst Professional در کنار کمک به تحلیلگران تازه کار که استراتژی Gann را جستجو می کنند کمک خواهد کرد و هم به تحلیلگران با تجربه Gann که مایل هستند محیطی سازنده تر برای انجام تحلیل های خود داشته باشند. این نرم افزار برای تجسم ویژگیهای اصلی رویکرد WD Gann در تحلیل بازار ، با اجرای قسمتهایی از مجموعه ابزار Gann Analysis که به طور مداوم کار می کنند ، طراحی شده است.

Gannalyst Professional از ویژگی های کاربردی برخوردار بوده و مجموعه کاملی از بخش های تجزیه و تحلیل زمان و همچنین قوانین وی برای کشف قیمت را در اختیار کاربر قرار می دهد. فرکانس های روز تقویم ، فرکانس های زمان خورشیدی یا زمان طبیعی ، نشان گان ، فریم های برابر ، فریم های زمانی برابر غیر هم پیوسته ، زاویه های گان ، خطوط صفر ، قیمت های زمان و مربع های محدوده زمانی همه بخشی از زرهی هایی هستند که Gannalyst Professional ارائه می دهد.

نصب نرم افزار گن آنالیز GANNALYST

با دانلود نرم افزار گن آنالیز به صورت exe بوده و برای نصب آن باید این فایل را اجرا کنید. پس از اجرا و رد کردن چند گزینه این نرم افزار به آسانی نصب شده و آمده اجرا می باشد.

تصویری از محیط نرم افزار گن آنالیز

دانلود رایگان نرم افزار گن آنالیز GANNALYST

نسخه در حال حاضر نرم افزار گن آنالیز 5.0 می باشد.

4/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “دانلود نرم افزار گن آنالیز GANNALYST

  1. سیروس گفت:

    سلام وقت بخیر من برای انتقال دیتا بورس ایران به گن آنالیست مشکل دارم لطفا راهنمایی میکنید . میشه از ره آورد نوین استفاده کرد ؟

  2. محمد لطفی گفت:

    دیتا رو چطور انتقال بدیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *