اندیکاتورها

اندیکاتور معاملات اسکالپ TickerMACD

اندیکاتور macd

اندکیاتور Metatrader 4 معرفی شده در اینجا بسیار بی نظیر است. این “TickerMACD” صرفاً یک نشانگر MACD است که با نمودارهای مشخص کار می کند.

نمونه نمایش این اندیکاتور در نمودار یک دقیقه ای EURUSD. توجه داشته باشید که حرکات قیمت نمودار و تصویر نشانگر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند
“TickerMACD” هر بار که تیک جدید رخ می دهد به روز می شود. در نتیجه ، هنگامی که حرکت قیمت شدید باشد (حداکثر قیمت در یک بازه زمانی کوتاه بارها به روز می شود) ، نمودار “TickerMACD” نیز سریعتر به روز می شود.

نحوه استفاده:

این شاخص برای مقیاس گذاری مناسب است ، یا بهتر این است که گفت: از آنجایی که بر اساس کوتاه ترین بازه زمانی ممکن ساخته شده است ، کاربردهای زیادی وجود ندارد.

این شاخص به همان روش MACD سنتی (استاندارد) استفاده می شود. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید هنگام عبور از سیگنال های MACD و MACD ترتیب سفارش دهید (تصویر زیر را ببینید).

با این حال ، قابلیت اطمینان سیگنال بسیار کم است. تجارت خوب با MACD به صورت یک دقیقه ای کار سختی است ، اما حتی شدیدتر است و می توانید MACD را با استفاده از نمودار باریک کم بصورت تجاری انجام دهید.

به همین دلیل استفاده از آن دشوار خواهد بود مگر اینکه با پوسته پوسته شدن بسیار آشنا باشید. علاوه بر این ، باید در هزینه های پخش دقت کنید. با این گفته ، این “Ticker_MACD” با اطمینان می تواند یک شاخص برای کاربران پیشرفته در نظر گرفته شود.
سازگاری: MT4

مولفه های:

PeriodFast – دوره مورد استفاده برای محاسبه FastMA
PeriodSlow – دوره مورد استفاده برای محاسبه SlowMA
PeriodSignal – دوره مورد استفاده برای محاسبه سیگنال MACD
CountBars – تعیین می کند که Ticker_MACD تا چه میزان نمایش داده می شود

 

دانلود رایگان اندیکاتور معاملات اسکالپ TickerMACD

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *