آموزش فارکس, استراتژی‌ های معاملاتی

نایل فولر کیست و آشنایی با این معامله گر

نایل فولر (Nial Fuller ) یک معامله کر، نویسنده و مربی بسیار مشهور است و بیش از 18 سال سابقه معامله در بازارهای مالی را دارد. امروز او توسط بسیاری به عنوان “متخصص” در معاملات استراتژی پرایس اکشن شناخته شده است. تعداد خوانندگان مقالات وی به بیش از 250،000 معامله گر افزایش یافته است ، و این وی را به عنوان یکی از مربیان معاملات محبوب در جهان معرفی کرده است.

در سال 2016 ، نایل در رقابت معامله گر میلیون دلار پیروز شد و در مدت 3 ماه به بازدهی چشمگیر 369 درصدی دست یافت. موفقیت نایل فولر به عنوان یک معامله گر و مربی را می توان ناشی از فلسفه معامله ساده و منحصر به فرد وی دانست.

فداکاری ، اشتیاق و تمرکز اصلی نایل فولر طی 2 دهه گذشته مطالعه و تسلط بر هنر استراتژی معاملاتی پرایس اکشن بوده است. وی دارای دانش گسترده ، توانایی های اثبات شده و تجارب فراوان در بسیاری از زمینه های بازارهای مالی است. فعالیت های فعلی نایل فولر شامل معاملات فارکس ، آتی ، Equities و CFD و همچنین ارائه مربیگری برای معامله گران مشتاق از طریق وب سایت Learn To Trade The Market است. او همچنین یک کارآفرین پر انرژی ، سرمایه گذار باهوش و خیرخواه است.

زندگی نامه نایل فولر

نایل فولر حالی در حالی که هنوز در دبیرستان بود ، به دلیل توانایی خود در آزادی از سبک زندگی روباتیک که این روزها بسیاری از مردم در آن زندگی می کنند ، به معاملات معطوف شد. همانند اکثر معامله گران ، اوایل نایل فولر با سردرگمی و آزمایش و خطاهای زیادی روبه رو شد. او از یک اندیکاتور به سیستم دیگر می چرخید و هرگز با هیچ یک از آنها یا سبک معاملاتی که به دنبالش بود واقعاً احساس راحتی نمی کرد. پس از گذشت دو سال نایل، متوجه شد که مسئله معاملات بسیار پیچیده است و وقتی تصمیم به انجام معاملات به صورت ساده گرفت، با پرایس اکشن روبه رو شد.

پس از دو سال موفقیت در معاملات حساب خود ، نایل مشتریان خصوصی را نیز پذیرفت و شروع به مدیریت مبالغ زیادی کرد. او همچنین در همین زمان شروع به توسعه استراتژی های معاملات ویژه پرایس اکشن شخصی خود کرد که امروزه بخشی از بسته آموزش فارکس وی است. پس از مدیریت پول مشتری و حتی اجرای چند سمینار معاملاتی برای مدتی ، نایل تصمیم گرفت که مخاطبان بیشتری را جذب کرده و به معامله گران بیشتری کمک کند تا قدرت استراتژی های ساده پرایس اکشن مانند او را کشف کنند.

نایل فولر ضمن لذت بردن از سبک زندگی یک معامله گر، سرمایه گذار و کارآفرین ، اطمینان حاصل می کند که وی شخصاً در دسترس دانشجویان روزانه دانشجویان خود است. او در رابطه با معاملات و زندگی فردی فوق العاده پرشور است و این اشتیاق وی را برای تقسیم دانش با دیگران به دنبال دارد. کارآفرینی موفق در چنین جوانی باعث شده است که نایل فولر بتواند به سراسر جهان سفر کرده و از بهترین معامله گران در سراسر جهان بیاموزد و بر دیدگاه منحصر به فرد وی در زمینه موفقیت در بازارها و زندگی تأثیر بگذارد.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *