روانشناسی بازار

معامله، برنامه ریزی و یا موارد دیگر را برنامه ریزی کنید

معامله گران موفق نظم و انضباط محکمی دارند. آنها هر یک از معاملات خود را برنامه ریزی می کنند ، سپس آنها به سادگی برنامه های خود را ترسیم می کنند.

اگر شما برنامه مشخصی برای معامله را دنبال نکنید و به طور مداوم از آنها پیروی کنید ، در تهیه پول مداوم به عنوان یک معامله گر مشکل خواهید داشت.

اگر به هر حال سود کسب کنید ، در انحراف از برنامه معاملاتی خود اشتباه است؟

انجام تجارت برنده گاه و بیگاه ، حتی هنگامی که شما برنامه تجارت خود را از پنجره بیرون آورده اید ، ممکن است لذت کوتاه مدت را فراهم کند ، اما ورود به معاملات بی وقفه می تواند بر توانایی شما در حفظ نظم و انضباط در بلند مدت تأثیر منفی بگذارد.

هنگامی که شما از دنبال کردن برنامه معاملاتی خود جلوگیری می کنید ، به دلیل عدم نظم و انضباط پاداش می گیرید و ممکن است اعتقاد داشته باشید که کنار گذاشتن یک برنامه معاملاتی کار بزرگی نیست. پاداش غیر موجه ممکن است تمایل شما برای کنار گذاشتن برنامه های معاملاتی در آینده را افزایش دهد. ممکن است مستعد فکر کردن باشید: “من یک بار پاداش گرفتم. شاید دوباره پاداش بگیرم. من یک فرصت خواهم بود. “اما نتایج مثبت تجارت غیرقابل توصیف معمولاً کوتاه مدت است و عدم نظم و انضباط در نهایت ضررهای تجاری را به وجود می آورد.

تشخیص تمایز برنده از برنده های غیر موجه مفید است.

یک توجیه موجه زمانی است که شما یک برنامه معاملاتی بسیار مفصل را ایجاد می کنید و این طرح را دنبال می کنید. برنده ای که از پیروی از یک طرح معاملاتی حاصل می شود ، توجیه پذیر است و باعث تقویت نظم و انضباط می شود.

زمانی که شما برنامه ای را می ریزید یا از طرح خارج می شوید ، یک پیروزی ناعادلانه اتفاق می افتد. ممکن است پاداش بگیرید ، اما نتیجه به طور اتفاقی رخ داد. شما همچنین ممکن است یک سکه تلنگر بزنید یا یک نسخه چاپی از نمودارهای خود را بر روی دیوار آویزان کنید و دارت را روی آن پرتاب کنید تا به شما در تصمیم گیری های تجاری کمک کند. برد غیر موجه است و می تواند تجارت غیرقابل توصیف را تقویت کند.

حفظ نظم و انضباط برای تجارت مداوم و سودآور بسیار حیاتی است. تجارت یک امر به دست آوردن قانون میانگین هاست تا به نفع شما کار کند. شما استراتژی های معاملاتی را بارها و بارها تجارت کرده اید ، به طوری که در یک سری معاملات ، استراتژی ها به اندازه کافی کار می کنند تا سود کلی کسب کنید. این مانند شوت زدن بعد از شوت در زمین بسکتبال است تا بتواند تعداد برتری امتیاز کسب کند. هرچه تعداد عکس های بیشتری از شما گرفته شود ، به احتمال زیاد امتیاز بیشتری خواهید گرفت. فقط به کوبی برایانت یا آلن ایورسون نگاه کنید.

اما بازیکن برنده شخصی است که ابتدا مهارت ساخت شات را به طور مداوم توسعه می دهد ، به طوری که در هر فرصت ممکن ، توپ به احتمال زیاد از درون سبد عبور می کند. به همین دلیل تیراندازان “spot-up” مانند Peja Stojakovic یا Dirk Nowitzski نسبت به بازیکنانی که عاشق انجام تماشایی هستند (اما درصد کم آنها را دوست دارند) درصد های هدف میدانی بالاتری دارند (Kpbe Bryant). آنها این مهارت را ایجاد کرده اند که یاد بگیرند چگونه توپ را به طور مداوم شلیک کنند.

قوام بسیار مهم است!

برای تجارت یکسان است. فرد باید به طور مداوم تجارت کند ، پیروی از یک برنامه معاملاتی خاص در هر تجارت. اگر این بار با یک رویکرد تجارت کنید و رویکرد دیگری در زمان دیگر انجام دهید ، عملکرد شما بیش از آنچه ممکن است دچار مشکل شود.

من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم شما باید اجازه دهید قانون میانگین به نفع شما عمل کند ، به طوری که در سراسر سری معاملات ، سود کلی کسب خواهید کرد. اگر گاهی اوقات از برنامه پیروی می کنید و در موارد دیگر آن را رها می کنید ، احتمالات را دور می کنید و در نهایت بازنده خواهید شد.

با نظم و انضباط ، سودآوری حاصل می شود. اجازه ندهید که برنده های ناعادلانه در توانایی شما در حفظ نظم دخالت کنند. از برنامه معاملاتی خود پیروی کنید و اگر از برنامه خود را دنبال کنید در دراز مدت سود بیشتری خواهید داشت.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *