آموزش فارکس

معاملات خرید و فروش در تجارت فارکس

درک مبانی مبادلات بلند مدت یا کوتاه مدت در فارکس برای همه معامله گرهای مبتدی ، اساسی است. در نظر گرفتن یک موقعیت بلند یا کوتاه، به نظر می رسد که یک معامله گر معتقد است که یک ارز (افزایش) یا کاهش ارزش (به پایین) نسبت به یک ارز دیگر خواهد بود.

اگر هنوز نمی دانید که فارکس چیست به مقاله آموزشی ما مراجعه کنید.

پوزیشن (موقعیت) در معاملات فارکس چیست؟

پوزیشن (موقعیت) فارکس مقدار پولی است که متعلق به یک فرد یا نهاد است و سپس در معرض حرکت ارز در برابر دیگر ارزها قرار دارد. موقعیت می تواند کوتاه یا بلند باشد. موقعیت فارکس دارای سه ویژگی است:

  • جفت ارز پایه
  • جهت (خرید یا فروش )
  • اندازه

معامله گران می توانند موقعیت های مختلفی در جفت ارز داشته باشند. اندازه پوزیشنی که آنها می گیرند بستگی به الزامات موجودی و مارجین حساب آنها دارد. مهم است که معامله گران از مقدار مناسب اهرم استفاده می کنند.

موقعيت خرید یا LONG چیست و معامله در آن چگونه است؟

یک موقعیت خرید ، یک تجارت اعدام است که معامله گران انتظار دارند که ارز پایه آن افزایش پیدا کند. به عنوان مثال، هنگامی که یک معامله گر سفارش خرید را اجرا می کند، آنها پوزیشن خرید خود را در ارز های پایه ای که آنها را خریداری کرده اید، USD / JPY می کنند. در اینجا آنها انتظار دارند دلار آمریکا در برابر ین ژاپن افزایش پیدا کند.

برای مثال، یک معامله گر پوزیشن خرید  با حجم دو لات در USD / JPY دارد. پایه USD / JPY است، جهت خرید است، و اندازه دو لات است.

معامله گران به دنبال خرید سیگنال برای ورود به موقعیت های خرید هستند. اندیکاتورها توسط معامله گران مورد استفاده قرار می گیرند تا به خرید و فروش سیگنال ها برای ورود به بازار نگاه کنند.

یک مثال سیگنال خرید زمانی است که یک ارز به سطح حمایت می رسد. در نمودار زیر USD / JPY به 110.274 کاهش می یابد، اما در چندین بار آن سطح حمایت می شود. این سطح از 110.274 به سطح حمایت می شود و زمانی که قیمت به آن سطح می رسد، معامله گران یک سیگنال خرید را دریافت می کنند.

معاملات خرید و فروش در تجارت فارکس

مزیت بازار فارکس این است که تقریبا 24/5 معامله می کند. برخی از معامله گران ترجیح می دهند در طول جلسات معامله اصلی مانند جلسه نیویورک، جلسه لندن و بعضی اوقات جلسه سیدنی و توکیو معاملات انجام دهند زیرا نقدینگی بیشتر وجود دارد.

پوزیشن فروش چیست و چگونه انجام می‌شود؟

موقعیت فروش، اساسا مخالف موقعیت خرید است. هنگامی که معامله گران وارد یک موقعیت فروش می شوند، انتظار می رود که قیمت ارز پایه کاهش داشته باشد. فروش یک جفت ارز به معنی فروش ارز مبنا است با این امید که قیمت آن در آینده کاهش پیدا کند و به معامله گر اجازه می دهد که پول یک ارز را بعدا خریداری کند اما با قیمت پایین تر. تفاوت بین قیمت فروش بالاتر و قیمت خرید پایین تر در سود آن است.

یک سیگنال فروش معمول زمانی است که قیمت ارز پایه به سطح مقاومت می رسد. یک سطح مقاومت یک سطح قیمت است که جفت ارز و سهام برای شکست آن تلاش کرده است. در نمودار زیر USD / JPY به 114.486 رسیده می شود و تلاش می کند تا بیشتر حرکت کند. این سطح یک سطح مقاومت می شود و زمانی که قیمت به 114.486 می رسد، فروشندگان یک سیگنال فروش را دریافت می کنند.

اگر هنوز با استراتژی مناسبی برای معامله در فارکس آشنا نشده اید میتوانید از استراتژی پرایس اکشن لنس برای این منظور استفاده کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *