روانشناسی بازار

مجموعه کتاب های روانشناسی بازار

کنترل احساسات برای هر معامله گر فارکس امری مهم و  حیاتی می باشد. در اینجا می توانید کتاب های روانشناسی معاملاتی و بازار را ب صورت رایگان دریافت کنید تا به وسیله آن بتوانید بر احساسات و رفتارهای خود در بازار فارکس و بورس کنترل داشته باشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه خود را آرام کرده و اهداف بلند مدت را در معاملات خود تعیین کنید. روانشناسی بازار یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز به معامله گر بوده و باید آن را توسط کتاب ها و آموزش های مختلف فراگیرید. کتاب های پیش رو از مجموعه بهترین کتاب های روانشناسی معاملاتی می باشند.

کتاب روانشناسی بازار بورس و فارکس pdf

تمامی کتاب های رونشناسی بازار در فرمت PDF بوده و به آسانی پس از دانلود میتوانید آن را در کامپیوتر و گوشی موبایل خود باز کرده و مطالعه کنید. این کتاب ها در نسخه انگلیسی بوده ولی به راحتی میتوانید با استفاده مترجم های مختلف محتوا آن را مطالعه کنید. این کتاب ها مجموعه ای از بهترین کتاب های روانشناسی بازار می باشد که کاربرد خوبی در بازارهای مالی به ویژه بازار فارکس دارند. سعی کنید در بخش روانشناسی معاملات خود وقت بیشتری را برای آموزش بگذارید تا در این بازار به صورت مداوم حضور داشته باشید.

با کلیک بر روی نام هر کتاب میتوانید کتاب مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی کاربردی بازار سرمایه

  • کتاب معامله به عنوان یک تجارت (Trading as a Business)– کتابی در مورد توسعه نگرش روانشناختی نسبت به معاملات ، ایجاد یک استراتژی معاملاتی و پیروی از آن ، در حالی که معامله را به عنوان یک تجارت ، با نویسنده ناشناخته در نظر می گیرید.

امیدواریم از این مجموعه کتاب در زمینه روانشناسی بازار بتوانید استفاده مفید برده و تاثیرات خوبی در معاملات شما داشته باشد. سعی کنید تمامی کتاب های روانشناسی بازار موجود در این بخش را مطالعه کرده و با تمرین های آنها مسئله روانشناسی معاملاتی ذهن خود را پرورش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *