آموزش فارکس

زندگینامه ویلیام دلبرت گان

چرخه زمانی ویلیام گن W.D. Gann و کاربرد آن در بازارهای مالی

ویلیام دلبرت گان در 06 ژوئن 1878 در لوفکین ، تگزاس متولد شد. پدرش ساموئل هوستون گان معلمی بود که به تجارت اسب و گاو می پرداخت. گن همچنین یک باشگاه بیلیارد کوچک داشت. مادرش ، سوزان ربکا گان (Nee Trevation) ، تمام وقت خود را صرف پرورش V.D. هانا و خواهر و برادر کوچکترش. وی به ویلیام گن جوان آموخت که با کتاب مقدس کتاب بخواند ، کتابی که بعداً تأثیر زیادی در تفکر وی درباره ماهیت بازارهای مالی خواهد گذاشت. خانواده اش فقیر بودند.

نرم افزار گن زیلا از روش های آقای گن ساخته شده است و میتوانید آن را دانلود و استفاده کنید.

ساموئل ، سوزان و هشت فرزندشان در خانه ای كوچك زندگی می كردند و ویلیام جوان برای رسیدن به مدرسه هر روز هفت مایل راه می رفت. گان هرگز از دبیرستان فارغ التحصیل نشد. در سال 1894 ، ویلیام گان ، در سن 16 سالگی ، تحصیلات خود را رها کرد و شروع به جستجوی کار کرد. او در قطار دستفروش شد (روزنامه ، غذا …)که بین Texarkana و Tyler در تگزاس سفر کرد. او همچنین در انبار پنبه کار می کرد. در سال 1901 ، او در یک شرکت کارگزاری در Texarkana کار کرد و با همسر اول خود ، رنا می اسمیت ازدواج کرد.

در سال 1902 ، دختر اولش ، نورا ، متولد شد. 1902 همچنین اولین سالی بود که گان اولین معاملات پنبه خود را انجام داد. در سال 1903 ، گان به نیویورک نقل مکان کرد. او در آن موقع 25 سال داشت. در سال 1905 ، دختر دوم او ، میسی برنی ، به دنیا آمد. در تاریخ 12 سپتامبر 1905 ، گان در روزنامه محلی دیدگاه خود را درباره حرکت قیمت پنبه ارائه می داد و در سال 1906 گان به عنوان کارگزار در اوکلاهما کار کرد. در سال 1907 ، گان با پیش بینی در بازار سهام و سقوط در بازار کالاها سود بزرگی کسب کرد.

در سال 1908 ، گان در سن 30 سالگی ، همسر اول خود را طلاق داد و با سادی هانیف 19 ساله ازدواج کرد. به همراه او ، دو دخترش به نیویورک نقل مکان کردند. این سالی بود که وی در مورد Master Time Factor خود تحقیق کرد.او با دو حساب معامله کرد. اولی با قیمت 300 دلار افتتاح شد و ظرف سه ماه 25000 دلار برای او به ارمغان آورد. دومی که از 130 دلار شروع شد ، تقریباً در مدت 30 روز 12000 دلار درآمد کسب کرد. از آن زمان به بعد ، گان به عنوان یک تاجر غیر معمول با استعداد شهرت داشت.

سرگذشت ویلیام دلبرت گن

در سال 1909 ، گان و سدی اولین فرزندشان را به دنیا آوردند – دختری به نام ولما. در سال 1910 گان اولین کتاب خود را با عنوان “سوداگری – یک حرفه سودآور” نوشت. او همچنین خبرهای شلوغ و بعداً نامه معروف و تدارکاتی خود را منتشر می کند. در اوایل سال 1914 ، گان جنگ جهانی و وحشت در بازارها را پیش بینی می کند. در سال 1915 ، پسر او جان نیز متولد شد. در مارس 1918 ، گان با موفقیت پایان جنگ جهانی اول را پیش بینی کرد. پیش بینی های او توسط بسیاری از روزنامه های برجسته آن زمان از جمله نیویورک تایمز منتشر شد.

در سال 1919 شروع به کار برای خودش کرد. او نامه عرضه و تقاضا را منتشر می کندجایی که شامل پیش بینی برای بازارهای سهام و کالا است. در سال 1923 گان حقيقت نوار سهام را مي نويسد. بسیاری از این کتاب به عنوان بهترین کتاب بازار رتبه بندی کرده اند. در طی یک دوره 60 روزه ، گان بیش از 30000 دلار پنبه جمع کرد و این کار را با سرمایه اولیه 1000 دلار شروع کرد. در سال 1927 ، گان رمان Tunnel Thru the Air را نوشت. گان آن را به عنوان خلاصه ای از اکتشافات خود نوشت. این کشفیات در هم آمیختگی طرح کتاب نهفته بود. سالهاست که معامله گران سعی در کشف اسرار این کتاب دارند ، اما موفقیت چندانی کسب نکرده اند.

در Tunnel Thru the Air ، گان جنگ جهانی دوم ، به ویژه حمله ژاپن به ایالات متحده را پیش بینی می کند. در سال 1928 ، گان با موفقیت صعود بازار را در 3 سپتامبر 1929 پیش بینی کرد و بزرگترین حیرت تاریخ را به دنبال داشت. در سال 1930 گان کتاب Wall Street Stock Selector را نوشت. وی در این کتاب وضعیت بازار را از سال 1931 تا 1933 بیان می کند.در سال 1931 گان عضو بورس لاستیک نیویورک و بورس پنبه نیواورلئان شد. در سال 1932 ، گان در زمان رکود بزرگ به مشتریان خود توصیه خرید کرد. در سال 1936 گان مقاله جدید ردیاب سهام را نوشت و هواپیماهای کاملاً فلزی Silver Star خود را خریداری کرد. وی اولین شخصی بود که در آمریکا صاحب هواپیمای فلزی خصوصی شد.

پس از چند سال ، او چندین هواپیما خریداری کرد. خلبان آن الینور اسمیت به مدت 19 سال بود. گان همچنین املاک و مستغلات و یک قایق بادبانی سریع را خریداری کرد. در سال 1937 گان نوشت: چگونه می توان در معاملات مکالمه و مکالمه سود کسب کرد. در همان سال ، او از همسر دوم خود جدا شد. در سال 1940 گان چهره های واقعی آمریکا را نوشت. او در این کتاب توضیح داد که چرا آلمان در جنگ شکست خواهد خورد و چرا آمریکا نباید وارد جنگ شود. او همچنین مشکلات بزرگ را برجسته می کندکه او در “معامله جدید” دولت آمریکا و پیامدهای آن می بیند. در سال 1941 گان عضو بورس کالا در شیکاگو شد. او در حال مبارزه علیه روزولت و New Deal خود بود.

زمانی بود که دولت ایالات متحده بودجه هنگفتی داشت و فورد به دلیل بحران تولید بیش از حد تولید را متوقف كرد. در سال 1941 گان می نویسد چگونه می توان در کالاها سود کسب کرد. نویسندگان نسخه اصلی 1941 V.D. گان و پسرش جان. در سال 1944 گان برای سومین بار با لوندی که 30 سال جوانتر بود ازدواج کرد. گان با او مانند یک ملکه رفتار کرد (که باعث آزار فرزندانش شد). گان به آب و هوای گرم میامی ، فلوریدا رفته و در آنجا مشغول به معامله شد، در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرد.

1948 گان شرکت جوزف لدرر خود را به سان لوئیس ، میسوری فروخت.در سال 1949 گان کتاب 45 سال در وال استریت نوشت. بر اساس شایستگی های این کتاب ، The International Mark Twain او را به عضو افتخاری انجمن در آورد. در سال 1950 گان كتاب جادو را نوشت. این سهم او در ادبیات کتاب مقدس بود. در 23 مه 1951 ، گان ، به همراه اد. لمبرت شرکت انتشارات لمبرت-گان را تأسیس کرد. این شرکت کلیه کتاب ها و دوره های گان را منتشر کرد. گان با حذف نام و عکس جان از کتاب ، چگونگی کسب سود در کالاها را اصلاح و بازنشر کرد. نسخه به روز شده 1951 موفقیت چشمگیری داشت.

مرگ ویلیام دلبرت گن

در سن 76 سالگی ، گان یک قایق بادبانی سریع السیر خریداری کرد و نامگذاری آن را به نام “دانه قهوه” به افتخار تجارت موفق در بورس کالا گذاشت. دوره عالی استاد گان به قیمت 5000 دلار بدر سال 1945 به فروش می رسید که هم قیمت با یک خانه بود. گان دچار حمله قلبی شد و پس از معاینه سرطان معده تشخیص داده شد. در سال 1955 گان از یکی از سفرهای بسیار خود به کوبا بازگشت و از خرید بلیط لاتاری کوبا و بازی در مسابقات لذت برد. او احساس بیماری و بسیار ضعیفی داشت. پسرش جان او را از فلوریدا به نیویورک منتقل کرد و در آنجا گان در بیمارستان کلیسای متدیست در بروکلین بستری شد. V.D. گان در ساعت 15:20 در هجدهم ژوئن 1955 در سن 77 سالگی درگذشت. فرزندان گان موافقت کردند که او را به همراه همسر دوم خود ، سدی ، در بخش ماسونی گورستان گرینوود در بروکلین ، در کوچه ای که مشرف به بزرگراه منهتن و وال استریت محبوب او است ، به خاک بسپارند.(جان گان در خلال جنگ جهانی دوم خلبان بود. او بسیار متعصبانه درباره پدرش صحبت میکرد، خصوصاً پس از ازدواج سومین بار. جان گان در سال 1984 درگذشت)

4.3/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *