دسته‌بندی نشده

دانلود نرم افزار تحلیل گن زیلا Gannzilla Pro

آسترولوژی، یکی از روش‌های سطح بالای کشورهای غربی به‌شمار می‌آید. همچنین در کشورهای غربی به صورت علم، مورد بررسی قرار گرفته است. جالب اینجاست که تحلیل‎گرهای غربی از این طریق کسب درآمد بالایی دارند. برای این منظور نرم فزار گن زیلا را که از آسترولوژی می توان در آن استفاده کرد برای شما ارائه داده ایم که در ادامه می توانید نرم افزار Gannzilla Pro را دانلود و نصب کنید.

تا کنون به معنی واقعی قمر در عقرب پی برده‌اید؟

در واقع سیاره ماه زمانی که وارد صورت فلکی عقرب می‌شود، عمل قمر در عقرب شکل می‌گیرد. یک روز ماه به این صورت فلکی وارد می‌شود و یک روز از این صورت فلکی یعنی عقرب خارج می‌شود. صورت‌های فلکی نیز مانند ماه‌های ما 12 تا هستند که هر بار یکی از این سیارات وارد این فلکه‌ها می‌شود.

همین موارد باعث تاثیر گذاری به صورت غیرمستقیم در بازارهای مالی شده و با بررسی آن ها میتوانیم در بازارهای مالی فعالیت کنیم.

یکی بهترین نرم افزارهای که در زمینه آسترولوژی میتوان از آن استفاده کرد، نرم افزار گن زیلا می باشد که توسط یک فرد روسی طراحی و توسعه داده شده است. در این نرم افزار امکانات بسیار متنوعی قرار داده شده است و میتوانید از آن ها بهره مند شوید.

توجه داشته باشید این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل زیپ در درایو دلخواه میتوانید آن را اجرا کنید.

آموزش نرم افزار gannzilla

در آموزشی که مشاهده می‌کنید تا حدودی کار با نرم افزار گن زیلا آموزش داده شده است. اگر برای اولین بار با نرم افزار گن زیلا بخواهید کار کنید، به دلیل دارا بودن ابزارها و بخش های مختلف حتما دچار سردرگمی شده و نگران کار با این نرم افزار می‌شوید. اما واقعیت این است که اگر در کنار فرد مسلط به این نرم افزار آموزش ببنید قطعا کار با Gannzilla سخت نبوده و می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

در دوره آموزش کار با نرم افزار گن زیلا Gannzilla که توسط وبسایت آموزشی فراترید ارائه شده است، تمامی بخش های این نرم افزار به شما آموزش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. در این دوره سعی شده است تا با ویدئو های کامل و بدون اضافه گویی بتوانید با گن زیلا کار کرده و شیوه تحلیل آقا گن را در این نرم فزار پیاده سازی کنید. در صورتی که مایل به شرکت در این دوره هستید می‌توانید واقعا صفحه این دوره آموزشی شده و در آن ثبت نام کنید.

دانلود نرم افزار گن زیلا

دانلود نرم افزار تحلیل گن زیلا Gannzilla Pro

4.3/5 - (28 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “دانلود نرم افزار تحلیل گن زیلا Gannzilla Pro

  1. ایمان گفت:

    اگر میشد برنامه اندرویدیشم بسازید عالی میشد من همیشه دوست داشتم رابطه ا ین برنامه های بورسی را با کوانتوم متوجه شم ای کاش میشد این برنامه بومی میشد و روابط سطوج فیبوناچی و اصلاج وقوانین هندسه فراکتالی برای ما بیشتر به نمایش گذاشته میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *