اندیکاتورها

دانلود اندیکاتور سیستم معاملاتی Super Trend Profit

اندیکاتور Super Trend Profit اندیکاتور متاتریدر برای فارکس و بورس ایران می باشد که سیگنال ها خرید , فروش را می دهد که به وضوح در نمودار نمایش داده می شود. این اندیکاتور فارکس به صورت میانگین متحرک یا مووینگ اوریج ساخته شده است. هنگامی معامله اندیکاتور سوپر ترند به صورت خودکار میتوانید اطلاعات نمودارهای متاتریدر را تحلیل کرده و بهترین موقعیت های معاملاتی را به وسیله این ابزار بازارهای مالی بدست آورید.

مزیت دیگری که می توانید با اندیکاتور Super Trend Profit متاتریدر بدست آورید این است که با روند فعلی بازار و سیگنال معاملاتی فعلی (خرید یا فروش) آشنا می شوید. می توانید این اطلاعات را در گوشه سمت چپ بالای پنجره نمودار اصلی مشاهده کنید. اندیکاتور سوپر ترند قابلیت شخصی سازی نیز دارد و می توانید رنگبندی و سایر امکانات آن را شخصی کنید. وقتی Super Trend Profit را به درستی نصب می کنید ، نمودار شما باید به این شکل باشد:

آموزش اندیکاتور Super Trend Profit سوپر ترند

همان طور که در تصویر اندیکاتور سوپر ترند مشاهده می‌کنید، سیگنال خرید و فروش به وضوح در اندیکاتور Super Trend Profit نمایش داده می‌شود. در این اندیکاتور سیگنال خرید با رنگ آبی ، و سیگنال فروش با رنگ قرمز نمایش داده می شود. هنگامی که روند بازار تغییر کند رنگ مووینگ اوریج نیز تغییر خواهد کرد.

ویژگی اندیکاتور سوپر ترند Super Trend Profit

  • کاملا بصری به همراه سیگنال خرید و فروش
  • آنالیز خودکار بازار با فرمول های خاص
  • کاملا رایگان سازگار با نرم افزار متاتریدر
  • نمایش سیگنال خرید و فروش
دانلود اندیکاتور سیستم معاملاتی Super Trend Profit

در ادامه میتوانید این اندیکاتور را دانلود کنید. همچنین در بخش اندیکاتورهای رایگان نیز میتوانید استفاده کنید. اگر از اندیکاتور super trend استفاده کرده اید و نتایج خوبی از این اندیکاتور متاتریدر مشاهده کرده اید خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را بیان کنید.

دانلود اندیکاتور سیستم معاملاتی Super Trend Profit

4.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “دانلود اندیکاتور سیستم معاملاتی Super Trend Profit

  1. مریم گفت:

    سلام ممنون از راهنماییتون،اگه این نرم افزار واقعا اکی باشه عالی میشه،تو فارکس کلی ضرر کردم شاید اینجوری پولم برگرده،فقط یه سوال چجوری میشه این نرم افزار رو روی موبایل متادرید ۴ لایت فارکس نصب کرد؟ممنون از راهنماییتون

    1. dehnavi گفت:

      سلام اندیکاتور بر روی نسخه اندروید نصب نمیشود

    2. مهدي گفت:

      هرگز با موبايل تو فاركس فعاليت نكنيد، اينكار نياز به تحليل داره و با موبايل كل سرمايتون رو از دست ميديد

  2. احسان گفت:

    سلام به همه
    من از این اندیکاتور در حساب دمو در تایم فریم ساعته و در جفت ارزهای ماژور استفاده کردم، اگر 4 قانونی رو که بهتوم میگم رعایت کنید، بهترین اندیکاتور فارکس رو تجربه میکنید و حداکثر سود ممکن رو میتونید داشته باشید :
    1- وقتی سیگنال رو دریافت کردید قبل از باز کردن معامله حتما RSI رو چک کنید که در ناحیه اشباع بازار نباشه
    2-اگه در موقع سیگنال خط این اندیکاتور روی کندل بود اجازه بدید تا خط از روی کندل به طور کامل رد بشه و کمی از اون فاصله بگیره ، بعدش اگه سیگنال همچنان اوکی بود معاملتون رو باز کنید
    3- دادن زمان کافی برای تشکیل موج مورد نظر
    4- خروج از معامله به محض گرفتن سیگنال ( اگه زمان گرفتن سیگنال ، خط اندیکاتور روی کندل بود میتونید تا زمان عبور کامل از روی کندل صبر کنید)
    موفق و پر سود باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *