اندیکاتورها

اندیکاتور نمایش مناطق عرضه و تقاضا Shved Supply and Demand

اندیکاتور نمایش مناطق عرضه و تقاضا Shved Supply and Demand

Shved Supply and Demand یک اندیکاتور متاتریدر 4 است که سطوح قوی و خطوط پشتیبانی و مقاومت عرضه و تقاضا را نشان می دهد (بسته به مکان قیمت) ، که عقب نشینی از آن معمولاً انجام شده است. سطوح عرضه و تقاضا در روش های مختلف استراتژی پرایش اکشن استفاده شده و با این اندیکاتور می توانید به راحتی مناطق و ناحیه های عرضه و تقاضا را در نمودارهای متاتریدر خود نمایش دهید.

هرچه خط ضخیم تر باشد ، هر چند دفعه خرابی رخ نمی دهد. معامله زمانی انجام می شود که قیمت از خط / منطقه معکوس شود. نمی تواند به عنوان تنها نشانگر استفاده شود ، سیگنال تأیید مورد نیاز است. با نمایش مناطق عرضه و تقاضا در نمودار برای هر منطقه عرضه و تقاضا بسته به قرار آن منطقه در تایم فریم مشخص، تایم فریم آن را مشخص می کند. با استفاده از این اندیکاتور دیگر نیاز نیست تا به صورت مداوم نمودارها را بررسی کرده و مناطق عرضه و تقاضا را بدست آورید. با کمک این اندیکاتور به راحتی مناطق عرضه و تقاضا قابل شناسایی خواهند بود.

دانلود رایگان اندیکاتور نمایش مناطق عرضه و تقاضا Shved Supply and Demand 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “اندیکاتور نمایش مناطق عرضه و تقاضا Shved Supply and Demand

  1. asghar گفت:

    سلام وقت بخیر هنگام استفاده از اندیکاتور عرضه و تقاضا روی چارت چند رنگ مختلف نمایش داده میشود اگر امکانش هست بابت رنگها توضیح بفرمایید برای اینکه قطعا هر رنگی بیانگر مطلب خاصی هستش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *